b Purely Gibberish

Wednesday, June 02, 2010

Sejak akhir-akhir ini hati saya membuak-buak dengan perasaan yang macam-macam, kebanyakannye sume perasaan yang tak menyeronokkan.

1) Takut
Saya takut nak mula internship. Sejak kecil saya ingin menjadi doktor. Kalau di kelas main doktor-doktor, inject kawan pakai pensel tekan bagai. Haha..terasa macam real je. Datang negara orang ni, enam tahun belajar untuk menjadi doktor. Bila tiba masa untuk menjadi seorang doktor, saya takut.
*Oiiii ape kau takut sangat ni makcik????* -- monolog dalaman penulis

2) Menyampahkan
Saya menyampah dengan orang dan menyebabkan orang menyampah dengan saya. Saya tidak tahu kenapa saya menyampah dengan banyak benda/ ramai orang. Jika saya menyebabkan kamu menyampah dengan saya, saya dengan rasminya meminta maaf dari hujung rambut ke hujung kaki.

3) Sukar teruja
Periksa sudah habis dan sudah lulus; adik sudah datang sini; cuaca cantik molek; akan pergi London jalan-jalan 12 june ni...semua perkara mengujakan telah/akan berlaku. Mengapa saya rasa seperti siput sedut yang terperangkap dalam cengkerang???

4) Marah
Apa yang saya marahkan? Entahlah. Marahnyeeeeeeeeee. Marahnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!


ahhhhhhhhhhhhh bencinye bila serabut!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

4 Comments:

Blogger auramerah said...

pms erk..tuh emosi ko cam cacar merba jer nih..hihihi

8:18 AM  
Blogger fAraHnaDiaH said...

hahahaha..ye lah tu kot makcik. Kalo ko btul nnt balik msia aku blanje gula2.

6:37 PM  
Blogger jeem said...

farah dear,
congratulations doctor!u've made it!we've made it :)
itu post-exam syndrome.once u start jalan2 iAllah emosi akn back to normal.hehe

have fun travelling!!

6:36 PM  
Blogger fAraHnaDiaH said...

Gmah, congratulations to u too! :)

London was fun, now back to reality - internship *sigh*

Good luck my dear..u'll b one fiiineee doctor! *hugs*

11:45 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home