b Purely Gibberish

Sunday, March 21, 2010

Ok CRAPping

Bosannye. Aku nak borak dengan orang yang takkan cakap pasal medic, masa hadapan ataupun isu kahwin. Aku nak cakap dengan orang yang takde satu kaitan pun dengan orang kat Galway nieh. Aku nak borak dengan orang yang boleh buat aku gelak sampai senak perut. Aku nak dengar cerita lain. Pasal memburu ayam hutan ke, cara-cara membina rumah ke, undang-undang bermain rounders ke. Aku nak cakap dengan orang yang ingat MI tu short form untuk Minyak Ikan. Kalau TIA itu ialah 'Tidak Ikut Arahan'. Hahaha..

Lame sungguh terasa diri ini. Sikit sahaja lagi. Marilah berusaha lebih gigih!

Apepun hari Jumaat hari tuh jari telunjuk aku terkepit kat pintu pagar. Sakit. Lepas tu berdarah. Lepas tu kene letak plaster kat jari. Lepas tu aku rase cool gile ade plaster kat jari. Macho!
Ok tu je nak cerita. Haha.
Encik TM, aummmmm!
--------------------------------
Pukul 12 malam. Aku leka main2 kat satu website ni. Dalam ni ada application yang boleh gabungkan muka dua orang untuk melihat wajah anak-anak di masa hadapan. Apepun, ini gambar 'anak-anak' saya (amaran: sangat comel ok) :
ini rupa 'daddy' dier:
Haha. Sila gelak guling-guling. Terima kasih.

2 Comments:

Anonymous hasyikin said...

errrr...

7:01 PM  
Blogger fAraHnaDiaH said...

hmmm...

3:33 PM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home