b Purely Gibberish

Tuesday, July 26, 2011

Gila ah sampai dekat pukul 3 pagi berjaga mengusha blog kanak2 lepasan SPM yang bakal fly ke luar negara. Wei terasa tua gila. Riang gembiranya kanak2 itu mahu mengenal dunia. Tapi diorg lagi kenal dunia dari aku nampaknye. Dah bercouple bthn2, jelajah dunia sane sini, henglish berabuk mak datuk (ape kaitan). Anyway.....*ehem*ehem*

Kalau ikut perasaan aku tak percaya pun aku dah nak cecah 26 tahun usia. Tapi hakikatnye IC dan birth cert ku tidak menipu. Kad garda pun takleh tipu sebab same dengan passport ngan IC. Nampaknye aku aje yang menipu diri sendiri...

26 tahun? Bawak kereta pun tak tahu (ok esok kene pegi hantar cert theory test haritu), boyfriend tak pernah ade, rumah belum beli, simpanan belum cukup RM 10,000 RM 20,000 mahu melabur di ASB, jerawat tak hilang2 lagi macam budak remaja dengan hormon berterabur arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh tensen, lepas tu sume jururawat tanye aku dah ade anak ke stiap kali bergurau senda ngan kanak2 kat spital tu. SObs... muka macam mak budak dah ek :(


Eh tiba-tiba notice biceps ku sangat pejal, hmmmm ni mesti sebab selalu mengangkut kanak2 berusia 24 jam semasa baby check.

"the pic was good and d girl in it looked pretty"
And so u said. The fact u r still taken is indeed heartbreaking.

2 Comments:

Anonymous aimee said...

buat lah loan asb. evevtho obviously ade interest cos its a loan but ur yearly dividen covers the interest n u still have xtra

8:52 PM  
Blogger fAraHnaDiaH said...

hmm...will discuss about this in our next meeting. X

1:55 AM  

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home