b Purely Gibberish

Saturday, April 02, 2011

Hari ni aku rase serabut macam bulu ayam tercarik-carik. Apetah sebabnye tatau la aku.

Oh mungkin sebab mimpi malam tadi. Ade dua stage mimpi. Satu, member aku clash pastu aku kawen ngan dier. Aku dah lame jatuh hati ngan member aku ni, so memang dah lame aku berharap that this would happen (ahaha!). Tapi dalam mimpi tu 'reality'nye aku tak bahagia pun. Sebabnye aku yang menyebabkan dier clash ngan awek dier yang dah bertahun-tahun bercinta. Rase bersalah siot~
**pastu terbangunand tgk jam pukul 2 pagi and pastu tido balik**

Stage ke-dua mimpi, aku kawen ngan member aku yang kitorang skarang tengah kompius samade dier ni homogay ke tak. Seram dowh. Mak aku dah la sibuk suruh kawen dengan dier. Takut aku, sebab dalam mimpi ni si dia ialah tak gay. Pastu bila bangun serabut sebab tak sabar nak cakap "I love like you!" kat dier.

Eh apesal mimpi bab kawen je ni. Bongok.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home